Polityka Reklamacji
Potwierdzenie Twojej reklamacji
Potwierdzimy Twoją reklamację w ciągu dwóch dni roboczych i podamy Ci nazwisko osoby zajmującej się Twoją sprawą e-szkolniak.pl. Jeśli Twoja reklamacja jest złożona lub jej rozpatrzenie zajmie więcej niż dziesięć dni roboczych, przekażemy Ci tymczasową aktualizację dotyczącą dochodzenia.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji
Dokładnie zbadamy Twoją reklamację i postaramy się ją rozpatrzyć jak najszybciej. Możliwe wyniki mogą zależeć od problemu, w tym zwrotu pieniędzy, kredytu, wymiany lub innych środków zaradczych. Odpowiedź określi rozwiązanie i dalsze kroki.
Rozwiązanie Twojej reklamacji
Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu 10 dni roboczych od ich otrzymania e-szkolniak.pl. Jeśli nie będziemy mogli spełnić tego zobowiązania, skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić powody opóźnienia i przedstawić zmieniony harmonogram.
Archiwizacja
Będziemy przechowywać zapis Twojej reklamacji i naszej odpowiedzi do celów wewnętrznych przez co najmniej sześć miesięcy od daty jej otrzymania. Dodatkowo nasz zespół zarządzający przegląda wszystkie reklamacje w celu monitorowania trendów i istotnych powiązanych kwestii. Zależy nam na zapewnieniu naszym klientom wyjątkowej obsługi i dokładamy wszelkich rozsądnych starań, aby ich wątpliwości zostały szybko rozpatrzone i rozwiązane w sposób satysfakcjonujący e-szkolniak.pl.